Börjar om på nytt!

Hej! 
Tänkte börja om på nytt med bloggen. Alla inlägg är borta, men med ny energi.
Denna gången kommer min blogg handla om hur jag ska komma tillbaka till att få sätta på mig nummerlappen igen och få tävla utan att någon astma hindrar mig. 
Den senaste tiden har jag haft väldigt mycket problem med min astma, den blir bara sämre och sämre. Jag har knappt kunnat springa de senaste 3-4 månaderna pga att astman sätter stopp!
Men nu börjar de hände lite grejer!(hoppas jag). 

Ni kommer alltså få läsa om hur min kamp med astman kommer vara, vad jag får för hjälp, hur jag tränar och alla läkarbesök. Jag är säker på att några andra har samma situation som mig. Att vara en elitaktiv som satsar på sin idrott och bara vill kunna träna som man vill, men de är den där jobbiga saken som hindrar den, astman..
Jag vill kunna inspirera andra att fortsätta kämpa och inte ge upp! Allt kommer funka tillslut om man vill! 

PS! Tänkte skriva ett eget inlägg om mig och min astma.
Så de kommer ut snart! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0