Fredag!

Hej! 
Sorry för dåligt uppdateringen! Har vart i Norge och hälsat på morfar och jobbat i helgen, så har inte haft nån internet. 
Tänkte iaf skriva ett inlägg om varje dag jag har vart borta.

I fredags på morgonen så gick jag ut i garaget för att träna boxning. Hade världens träningsvärk från i onsdags när jag körde ben på gymmet. Så va härligt att stå och slå en stund. Blev även några sparkar!  Sjukt roligt att träna boxning! Tycker de är roligt att Göran lite alternativ träning ibland också.

Sen efter jag hade tränat så åkte jag mamma till Norge. Vi stannade på charlottenberg för lite shopping. Köpte mig en ny snowboard med skrik rosa bindningar! Så nu kan snön komma för mig. 
Vi kom till morfar ganska sent så blev att bara kolla på tv lite och sen sova.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0