De senaste dagarna!

Hej! 
Förlåt igen för dålig uppdatering. Men de har ju vart jul, så har haft mycket att göra. 

I söndags så körde jag backintervaller hemma i sisu skogen och mördarbacken. Sisu skogen betyder mycket för mig, de är där jag har tränat och haft utflyter i sen jag va liten. Så det var skönt att få träna där igen. Jag körde 10 intervaller. Det viktigaste för mig under intervallerna va inte hur många jag körde, utan hur det kändes. Jag ville ha en härlig känsla i kroppen under hela träningen, det skulle vara roligt att träna. Så det spelade ingen roll om jag bara skulle orka 8 intervaller, för då betyder det att min kropp bara orka så mycket idag. Jag tänker så här just för att jag vill ha att det är roligt att träna inte något jag måste göra. Genom jag tänker så blir de lättare att träna och gör dom jobbiga passen. 

Sen i måndags så var jag först inne i stan med Tone för att köpa dom sista julklapparna. Sen åkte jag till gymmet med mamma och Jimmie. Där jag körde armar och bål. Ett härligt och jobbigt pass. Armarna skakade när jag kom hem, så hade tagit slut på mig. 

Tisdag- julafton! 
Började dagen med julbrunch hemma. Jätte gott! Sen så packade jag in alla julklappar innan jag gick ut i regnet och sprang. Blev 5km löpning. Var härligt att komma ut och springa lite fast det regnade. Efter det var de julfirade för hela slanten testen av dagen. Så länge man inte kollade ut så kunde man ha lite julkänsla sig. 
Avslutade dagen med att Skype med min älskling som jag saknar så mycket! 

Onsdag: Då blev det ut och springa med mamma, äntligen! Va så länge sen vi sprang tillsammans, så va härligt att äntligen få göra det igen. Blev en runda på 11km. Vi sprang till ett tjän, som vi sprang runt. Blev en mysig tur, inte för fort och inte för långsamt. En härlig känsla hela tiden och det var roligt!:D 

Här kommer lite bilder! 
Gymmet i lördags! 

Va ute och åt med mamma i lördags och några träningskompisar till henne. 
Julbrunch







Löpning med mamma. 

Pussss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0