Söndag!

Hej! 
I söndags blev det att gå upp tidigt igen. Jag och mamma gick ut och sprang 13,5km.
Första gången på länge jag sprang så långt. De tog ett tag för jag fick hostanfall väldigt många gånger och sen va de väldigt mycket is på de små stigarna vi sprang på. Men de va en fin runda, såg solen gå upp över vattnet och allt. Mysigt!:D 

När vi kom hem till morfar igen så blev det att kolla på längdskidorna. Och min idol sen jag har varit liten vann! Marit björgen!! Så grymmm!!!!  

Resan hem från Norge och till Falun va jobbig, lång och mörk...
Vi började med att åka till charlottenberg igen för att kolla lite. Sen nör vi skulle vi åka där ifrån tog vi fram gpsen. Usch för de vägar som den fick oss att åka och den omvägen. Kom in till Norge igen och åkte bara massa småvägar i skogen, där de va jätte mörkt. Resan tog sjukt många timmar och vi va inte hemma först halv 11 på kvällen.. Ingen rolig resa, va trött och ville bara hem..
Men vi kom hem iallafall och fick se två stora älgar.







Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0