Get some!

Hej igen! 
Tänkte berätta om mina älskade tävlingsskor. Och om hur mycket jag längtar efter få sätta på mig dom inför en tävling. 
När jag tävlar så använder jag mig av märket saconey. Jag tycker att dom har dom bästa tävlingsskorna. De är lätta men ändå väldigt stabila. Man känner knappt att man har på sig ett par löparskor när man springer med dom. 
Under skorn står det jämt nån lite kort och rolig mening. På mina förra skor i samma modell men äldre sko stog det kiss this! Men nu kan dom som springer bakom och kommer tvåa eller sämre ska få läsa Get some! 

Jag rekommenderar dessa skor starkt om man ska ha några tävlingsskor när man tävlar. 



/ Kiss this! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0