Sakta men säkert!

Hej! 
Blev löpning idag igen, härligt! Jag har jämt fått höra att man ska stressa långsamt. Vilket jag tror börjar sätta sig i min hjärna nu efter alla dessa år av tjat från tränare. För det är just det jag har gjort nu. Idag blev det att jag sprang 5km, alltså 500m längre än igår. De är ingen wihoo ökning, men lite blir mycket tillslut.  

Det började likadant idag med löpningen som igår, att jag va tvungen att stanna och hosta efter 300m och sen efter 700m och 1km. När jag hade sprungit 1km så gjorde jag något som jag inte gjorde igår nämligen tog medicinen, just för att idag hade jag ont i lungorna när jag andandes. Sen stannade jag 4 gånger till under tiden jag sprang. Blev ca en gång per km. Det kändes bra när jag sprang idag och det kändes bättre under träningen, för jag blev varmare. Så på slutet så ökade jag tempot lite.
en bild som passar in på mig just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0