Sorry sorry sorry!

Hej! 
Ååh förlåt så hemskt mycket för min dåliga uppdatering! Så dåligt av mig.. Men har faktiskt några förklaringar till varför jag har vart så dålig att uppdatera. För de första har de vart en del i skolan, sen har jag fixat mycket med min flytt som äntligen är klart! Ska bara flytta in den nya lägenheten så är de klart sem, men de blir den 4 januari. Sen jag vart hos läkaren, där jag fick ett väldigt jobbigt besked så har vart väldigt nere den senaste veckan.. Men tänkte att jag skriver om de beskedet när jag känner mig redo för de. 

Nu är jag hemma hos min mamma och pappa, där hela familjen är samlad (Linn, Tone, Jimmie). Väldigt mysigt att hela familjen är här för att fira jul tillsammans. Kom igår och har bara njutit så mycket som möjligt och tagit de lugnt (som jag måste göra nu förtiden..). Men va på gymmet förut med mamma, Tone och Jimmie. Härligt att köra lite styrka igen. Har inte blivit allt för mycket träning denna veckan. Mycket promenader mest. Mycket pga de läkaren sa och sen att jag har haft mycket med flytten. 

Men i dags körde jag intervaller med min älskling i friidrottshallen. Blev 15*15 intervaller. Fort 15 sek och vila 15sek.  Körde 26st, skulle egentligen köra 30 som Christoffer gjorde men andningen kändes väldigt jobbigt så fick vila 2st intervaller 2 gånger. Just efter träningen va inte nöjd, men nu efter när jag tänker efter så är jag nöjd, va första gången på jätte länge jag körde intervaller och min astma har vart dålig, men jag klarade ändå 26 st så får vara nöjd. 

Tänkte lägga upp lite bilder från den senaste tiden. 






Älskade Coco igår! 

Pussss 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0