Ny vecka, ny kurs!

Hej! 
Måndag idag, ny vecka och en ny kursstart! 
Va på föreläsning mellan 9-11. Va en dryg föreläsning tycker jag, kan ha vart för jag inte kunde sova inatt så va jätte trött.. Efter föreläsningen så satt jag kvar och pratade med Christoffer, Clara, Carro och Marre en stund, innan jag och Marre gick till hallen för att träna. Jag körde lite löpteknik och lite fotstyrka. Vi va där och körde i en timme innan vi cyklade ner till gymmet för att köra bål. Usch säger jag! Vilket mördarpass för magen idag! Men älskar sånna pass! Vi körde även där i en timme, innan jag va tvungen för att cykla till logopeden. 

Hos logopeden idag så började vi bygga vidare på andningen och började så jag skulle säga riktiga ord med stödet jag får från magen. Så svårt! Men hon tycker jag börjar bli bättre. Så det är ju bra de. Vi spelade även in en fil igen så jag kan träna över jul och nyår. Ska bli expert på detta! Fick även en glad nyhet av henne idag! Jag har äntligen fått en tid hos en öron läkare, som ska ta en kamera från öronen eller halsen för se på mina stämband. Så får se om jag har börjat få bort knutorna där eller om det har blivit värre efter alla hosta jag har haft i alla dessa månader. Ska bli spännande att se och hoppas på de bästa att jag börja bli bättre eller för vata vad jag ska göra för att bli bra! 
Senare på kvällen kom Marre hit och vi drack julmust, åt gifflar och kollade 1D filmen!  Så bra film! Vilka härliga killar! Jag och Martes satt och log hela tiden! En kanon bra och mysig slut på dagen!:D 

Min sallad som jag gjorde till mat ikväll! Så gooood! 

Nu ska jag sova! Så trött! Imorn blir de gym innan skolan! 
Gonatt! Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0