Dagens träning!

Hej! 

Idag blev träning på gymet. Blev först bål styrka med sammanlagt 7 övningar. Körde på samma upplägg som sist jag körde bål. Med att byta mellan två övningar tre gånger ochsen byta övningar. Gjorde så med 6 övningar och sista övningen körde jag med 30 sekunder mellan varje omgång, körde tre gånger. 

När jag va klar med bål styrkan så gick jag på ett fuego pass (latino dans). Jätte roligt! Älskar de passen, dams men med mycket kondition. Rörelserna är tagna från latino danser, så är sjukt roligt! Skaka rumpa och massa andra saker!

Idag åkte även mamma hem, tråkigt.. Hon tog med sig lite kläder och min byrå hemelektronik eftersom jag inte kommer kunna ha byrån när jag flyttar och att jag ska slippa ta med så mycket kläder hem sen under jul, när jag åker tåg. 
Vi åt lunch upp på lugnet innan mamma åkte hem. Christoffer va även med och åt lunch. Jätte mysigt! 

Resten av kvällen ska jag plugga och sen sova snart, är fortfarande trött och sliten..
Inlägget om logopeden kommer upp snart också! 

En gammal bild på mig och mamma! 

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0