Lördag!

I lördags så gick jag och mamma upp ganska tidigt för ta en pw innan frukosten. Blev en härlig tur vid älven som går vid morfar. Sen när vi kom in så kollade vi på längdskidorna. Heja Norge och Sverige! 
 
När skidorna va slut va de tid för mig att köra till jobbet. Det va så roligt att vara tillbaka på jobbet igen, har saknat de så mycket. Va lite nervös innan eftersom de va i agusti som jag sist va där. Men det gick bra.
Jobbade kväll då slutade vid 22. 
Blev vila från träning i lördags om man inte räknar med pw, kände jag behövde vila lite. Så blev en välbehövlig vilodag. 


Min snowboard! 

Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0