Sista kvällen med älskling!

Hej! 

Måste bara bättra va min älskling gjorde för mig dagen innan jag skulle åka hem. 
Jag hade varit på bio med marre, så åkte till han för jag sov där dom två sista nätterna innan jag åkte eftersom jag hade flyttat utifrån min lägenhet. 
När jag kommer till han så har han tänt ljus överallt och format värmeljus till ett hjärta på tvbordet. Sen har han dukat jätte fint och lagat otroligt god mat till oss som vi avslutade med med efterrätt. Och sen la oss för att kolla på film och bara va med varandra. 
Den mysigaste och bästa kvällen på länge. Va just vad jag behövde efter en jobbig vecka och innan jag ska hem. 
Jag blev så glad när jag såg va han hade gjort. Ingen har nånsin gjort nått sånt gulligt till mig. Blev helt rörd. Ååh älskar min kille så mycket. Är så glad över att jag har han vid min sida och stöttar mig. Han gör mig lyckligare än va jag nånsin har vart. Har världens bästa och finaste kille i hela världen. 

De va jobbigt att behöva säga hejdå till han igår, hatar att säga hejdå.. Kommer inte se han på länge nu. Saknar han redan jätte mycket! 
Love you älskling! 










Pussss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0