Måndag som idag!

Hej! 
 Dagen har bestått av skola(föreläsning), läkare, skola gen för få tillbaka tenta, logopede och sen packat så mamma kan ta med saker hem imorn, eftersom jag ska flytta efter jul. 

Dagen har gått sjukt fort. Och jag har vart sliten och trött hela dagen. 
Blev ingen träning idag, blev inte så jag hade tid med det. Och sen är min kropp sliten efter lite sömn i helgen. Så blir vila idag och sen på det imorn igen. Imorn tänkte jag även skriva ett inlägg om vad jag gör hos min logoped! 

Fick ett par jätte snygga skor av min snygging idag!  Blev så glad! Och färgen är bara för snygg! Tack bonito! 

Nu ska jag mysa med mamma de sista innan hon åker imorn! 

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

edquistservold.blogg.se

Min andra halva, familjen, träningen och skolan. NAPRAPATHÖGSKOLAN

RSS 2.0